Een heel relaxte dag

8 augustus 2019 - Rijsenhout, Nederland

Een hele goede morgen iedereen!

Vandaag hebben wij als team een erg relaxte dag meegemaakt. Ik citeer: ‘De chillheidsfactor is verhoogd’. Zoals gewoonlijk startten we onze dag weer met de kinderclub, waar we met de kinderen nadachten over de bruiloft in Kana. De tieners hebben hun creatieve geest en inzicht gebruikt voor een intensief potje Pictionary. Tijdens het middagspel hebben de kinderen en tieners een bloedstollende moordzaak onderzocht. Bleek het moordwapen dus gewoon een neusfluit te zijn!

Het was wel even slikken toen we hoorden dat de snackbar, waar we normaal gesproken in koken, in plaats van één keer in de twee weken, twee keer per week open bleek te zijn…wat dus betekent dat wij de komende twee weken nog 3 keer patat eten. Op zich ook geen ramp.

’s Avonds stond de filmavond op de planning, waarvoor we te gast waren in de plaatselijke gemeente. De kinderen (en een aantal tieners) hebben lekker meegezongen met de Lion King en met de overige tieners hebben we de film Risen gekeken. Ook voor ons was het gaaf om de opstanding vanuit een ander perspectief, dat van een Romeinse tribuun, te bekijken.

We zijn dankbaar voor het voorspoedige verloop van de afgelopen dagen!

Tot de volgende keer,

Anne

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Meindert van Saane:
    13 augustus 2019
    Goedenavond beste Krimpenaren. Intensief bezig met jullie campingwerk? Ik hoop dat jullie gezond zijn en goede gezellige zinvolle dagen met elkaar en met de campinggasten hebben.
    Weet dat we voor jullie bidden. Een vriendelijke groet Meindert en Marijke