Dag 3 - De eerste dag van het programma

25 juli 2017

Vandaag zijn we gestart met ons programma. De ochtend begon met het zingen van verschillende liedjes. Het thema van deze week is "alles op z'n kop". Er worden bijbelverhalen verteld waarin de bijzondere daden van God centraal staan. Vandaag ging het over Noach. Na het bijbelverhaal schilderden we het themadoek voor deze week. Tijdens de tienerclub, die om 12 uur begon, bespraken we met elkaar wat er na dit leven zal zijn en wat dit voor invloed heeft op je doelen in je leven. De tieners werden gelijk het diepe ingegooid maar er kwamen goeie gesprekken tot stand.
'S middags moesten we door het weer ons programma wat weizigen. We speelde verschillende spelletjes zoals "tien tellen in de rimboe".
Het voebaltoernooi in de avond kon helaas ook niet doorgaan. Gelukkig konden we de filmavond van woensdag avond verplaatsen naar vandaag. We mochten in de kerk de films komen kijken. Dit was erg leuk!
De dag is natuurlijk niet compleet zonder een potje weerwolven. Kortom een zeer geslaagde en gezellige dag.