Dag 6 - in het water gevallen!

28 juli 2017

De eerste week is voorbij gevlogen, we zijn alweer bij de donderdag aangekomen.

We begonnen de dag zoals gewoonlijk met zingen en een bijbelverhaal. Er waren dit keer weer lekker veel kinderen bij. Het verhaal ging over de 5 broden en 2 vissen. Het was leuk om te zien hoe de kinderen reageerde op onze vragen. Ze deden heerlijk actief mee.
Vanmorgen kwam de dabarcaravan langs. Ze organiseerde een kinderfeestje van ons. We gingen lekkere cakejes versieren, balontrappen en andere leuke spelletjes doen.
De tienerclub werd vandaag niet heel goed bezocht, juist daarom was het een knusse en leerzame tienerclub.

In de middag hebben we waterspellen gedaan, eerst deden we kick en slidebal toen we toch al lekker nat waren gingen we nog buikschuiven.

Ook hadden we in de middag bezoek van twee oud-dabarleden Arjan en Corinne.

Als laatste deden we 's avonds het dierengeluidenspel. Iedereen deed lekker mee en het was echt een topdag!

1. Meindert van Saane:
    28 juli 2017
    Mooi om jullie enthousiaste verhalen te lezen. de eerste week zit er al bijna op. jammer dat het weer niet steeds mee zit. prachtig toch dat je zo veel mooie contacten hebben met jeugd, tieners en ouderen. Je zijn dan echt een belangrijk team op de camping. Fijn dat je dat als christen mag geven.
    Gods zegen en een fijne tijd