Dag 9

2 augustus 2017

Vandaag hebben we een fantastische dag gehad met heel lekker weer. Na het ontbijt gingen we, zoals gewoonlijk, eerst met elkaar liedjes zingen en luisteren naar een bijbelverhaal. Leuk om te zien dat er telkens toch weer enkele nieuwe kindjes om de hoek komen kijken bij de kinderclub. Het onderwerp bij de tienerclub ging over gelukkig zijn. Waar wordt jij gelukkig van? Er werden veel verschillende antwoorden gegeven en er instonden leuke gesprekken.

Als middagspel hebben we vossenjacht in het dorp gespeeld. Het was mooi om te zien dat niet alleen de kinderen enthousiast waren, maar dat ook de ouders fanatiek meededen!

Toen het langzamerhand schemerig werd, waren we onderweg naar het schelpenpad waar het legendarische spel 'Sluipie sluip' werd gespeeld. Elk jaar weer een groot succes!

Tot zover de gebeurtenissen op de camping Rijsenhout 2017!

1. Meindert van Saane:
    4 augustus 2017
    Volgens mijn berekeningen is dit alweer de laatste dag van jullie kamp. Ik hoop dat je het goed hebben gehad. Als ik de berichten lees klinkt het in ieder geval allemaal heel gezellig. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hartelijke groet aan de hele groep