Maandag 30 juli

1 augustus 2018

Hallo,

Vandaag was een enerverende dag. We zijn de week begonnen met een nieuwe serie Bijbelverhalen over Daniël. Zelfs de tieners luisteren dan stiekem mee op de achtergrond! 😊 (goed voorgelezen Rianne *schouderklopje* *applausje*).

Vervolgens hebben we het bij de tienerclub gehad over spiritualiteit en hopen wij dat we ze een boodschap mee hebben kunnen geven over de Heilige Geest, waar ze iets mee kunnen en waar ze over na willen denken. ’s Middags hebben we een spel gedaan. We hebben genoten van de energieke participatie van de kids. ’s Avonds hebben wij (de tieners, ouders en het team) elkaar, onder het genot van een fijn briesje, helemaal kapot kunnen schieten gedurende een enerverend doch zeer spannend potje lasergamen in het bos. We zijn ontzettend dankbaar voor de opkomst. Tot slot hebben we tijdens de Bijbelstudie in het team opgemerkt dat er nog wel wat dingen waar we ons nog wel extra op kunnen richten, in onze laatste week. Op deze manier hopen we al onze energie en kracht nog te behouden en deze in te kunnen zetten om de kids en de tieners het doel mee te geven waarvoor we hier zijn. Tot slot willen we u vragen om te bidden voor ons, om kracht en energie en moed om te vertellen over God en over Wie Hij is. Want we kunnen nog steeds niet zonder!

De groeten en tot sinas (credits naar Rianne voor deze grappeke),

Het Dabarteam

Nou. De groetjes. Namens mij.

Stephanie.