Woensdag 25 juli

26 juli 2018

Lieve lezers,

Vandaag was het weer een goeie warme dag. We startten met het zingen met de kinderen en het themalied krijgen ze al aardig onder de knie! Daarna hoorden we het verhaal van de Tien Geboden. God helpt ons door regels te geven, zodat we in vrede en liefde met elkaar kunnen leven. Na afloop van het verhaal hebben we vriendensleutelhangers gemaakt. Dit vergde best wat geduld van de kinderen en ook van een aantal Dabaroeters die moeite hadden met naaien. Maar de kinderen hadden engelengeduld en ze hebben uiteindelijk de mooiste sleutelhangers gemaakt.

Met de tienerclub hebben we het over vriendschap gehad. Er waren aardig wat tieners gekomen en we hebben hele open gesprekken gehad. Daar hadden we de dag van tevoren speciaal voor gebeden, dus dit is zeker iets waar we God voor mogen danken!

’s Middags hebben we met elkaar Levend Cluedo gedaan. Het bleek dat ik met breekstaafjes op het achterveld van de camping een moord had gepleegd. Na flink gewandeld te hebben over de camping en gepuzzel over de oplossing, is het de kinderen gelukt om mij te ontmaskeren.

’s Avonds was het filmavond. Met elkaar zijn we naar de Ontmoetingskerk geweest, waar we in een zaal de film Hercules gekeken hebben. Met de tieners wilden we Ocean 11 kijken, maar helaas stond de beamer ons dat niet toe. Dus hebben we dat opgelost door met de kinderen die geen film wilden kijken, een enerverend potje Weerwolven te spelen.

We mogen terugkijken op een mooie woensdag, met goede gesprekken, leuke knutselwerkjes en gezellige spellen!

Lieve, warme en vrolijke groetjes,

Esther